Kameleon Miss Sporty - opinia

1

Kupiłam dzisiaj lakier kameleon Miss Sporty 020, o którym pisałam tutaj. Czas zatem na moją szczerą opinię.

Zalety:

  • szeroki pędzelek;
  • dobrze się rozprowadza;
  • rzeczywiście można go nazwać metalicznym.
Poza tym patrząc na pomalowany paznokieć na wprost ma kolor srebrno-złoty, pochylając go w dół lekko wpada w fiolet, trzymając dłoń ku dołowi ma kolor fioletowy.
Butelka jest okrągła - biorąc pod uwagę, iż jest to lakier perłowy z połyskiem w innym kolorze (mówię na takie lakiery złamane), rzeczywiście patrząc na butelkę widzimy niebieski lakier przechodzący w fiolet. Jak pisałam butelka jest w kształcie kuli, dzięki czemu jest inne spektrum widzenia lakieru pod różnymi kątami, czego nie widzielibyśmy tak wyraźnie w klasycznej prostokątnej butelce.
Jeśli mam być szczera - od nie wiem już ilu lat dokładnie, około 10 są zwykłe lakiery firmy Lemax lub Editt - lakiery perłowe złamane, np. perłowy biały ze złotym połyskiem - szczerze mówiąc, nie widzę między nimi żadnej różnicy.
Jeśli lakiery określa się mianem kameleon i są one uważane za nowość, myślę że efekt powinien być bardziej spektakularny.
Jako lakier metaliczny - jak najbardziej tak, jako kameleon - no, nie wiem...

Poniżej zdjęcia.


2

3



4

5
6