Lakiery GOLDEN ROSE Nowość

Golden Rose, Jolly Jewels


JOLLY JEWELS NAIL LAQUER to nowa linia lakierów do
paznokci marki Golden Rose.

Lakiery są na tyle wyraziste, iż mogą spełniać funkcję biżuterii. Jolly jewels są dostępne w 23 bajecznych propozycjach. 

Wczoraj gdy byłam w sklepie zerknęłam na paznokcie kasjerki. W pierwszym momencie nie wiedziałam co dokładnie jest na paznokciach, ale efekt był ciekawy, przypominał mi posypkę na muffinkach. 

Później na pasażu zobaczyłam właśnie te lakiery i z pewnością był to nr 115.
Mnie najbardziej interesują nr 110 i 155 a dokładnie ciekawi mnie to, że lakier jest biały a mimo to kolorowe drobinki są nadal widoczne. 

Za jakiś czas napiszę kolejny post i postaram się sprawdzić czy można domowymi sposobami otrzymać taki lakier.
Cena lakieru waha się między 12-15zł.



Lakiery można kupić tutaj.

Zobacz również:
Kameleon Miss Sporty - opinia
Modne bransoletki do 20 zł Wiosna 2013
Kosmetyki naturalne - part II