Krem do twarzy ZIAJA Kozie Mleko 2 - opinia

Krem do twarzy Kozie Mleko 2 Ziai przeznaczony jest do skóry suchej, skłonnej do zmarszczek. Główne funkcje kremu to odżywianie oraz wygładzanie cery.

Z racji młodego wieku nie mam typowych zmarszczek, ale tak jak każda radosna kobieta mam zadatki na zmarszczki mimiczne. 

O kremie:

  • ładny, delikatny zapach;
  • tłusta konsystencja;
  • szybko się wchłania jak na krem tłusty.


Krem stosowałam 2 razy dziennie, rano i wieczorem. Przy regularnym stosowaniu skóra staje się bardziej elastyczna, napięta - co hamuje zmarszczki mimiczne. 
Krem posiada naturalne pH, jestem alergikiem, ale nie wywołał u mnie żadnych podrażnień.
Producent zaleca, aby raz, dwa razy w tygodniu stosować krem jako maskę.
Najpierw wklepywałam niewielką ilość preparatu, następnie nakładałam grubszą warstwę. 
Po około 30 minutach zmywałam.
Przy stosowaniu kremu jako maski, czuć wyraźną różnicę w napięciu skóry twarzy. 
Cera nawet bez makijażu wygląda zdrowo.

Krem jest bardzo wydajny, 50ml przy regularnym stosowaniu starcza na około 4-5miesięcy.

50ml/8zł






Zobacz również: