Perfecta Extra Slim Serum do szybkiej redukcji rozstępów DAX Cosmetics - opinia

Kolejnym kosmetykiem marki DAX Cosmetics wspomagającym wyszczuplenie sylwetki jest skoncentrowane serum wyszczuplające do szybkiej redukcji rozstępów.


Rozstępy często towarzyszą kobietom po ciąży lub kobietom z tendencją do wahania wagi - szybkie przytycie i szybkie schudnięcie jest idealną sytuacją dla pojawienia się nie lubianych rozstępów.



Od Producenta - działanie:

  • przyspiesza spalanie tłuszczów w tkance podskórnej;
  • niezwykle skutecznie redukuje długość, głębokość i widoczność rozstępów;
  • ujędrnia i rzeźbi sylwetkę;
  • przyspiesza w tkankach procesy naprawcze oraz wzmacnia włókna kolagenowe odpowiedzialne za elastyczność, gładkość i jędrność skóry;
  • zapobiega powstawaniu nowych rozstępów.
W grupie 25 kobiet widoczny rezultat po 4 tygodniach to rozstępy zredukowane o 52%.


Kilka słów ode mnie.
Nigdy nie miałam problemów z rozstępami. Pierwsze pojawiły mi się po ciąży na piersiach - po 3 miesiącach piersi wróciły do swojej formy sprzed ciąży, tylko że z rozstępami. Serum stosowałam codziennie na wieczór. Problem pozostał, lecz z pewnością obecnie jest znacznie mniej widoczny. Gołym okiem ciężko jest mi stwierdzić czy osiągnęłam efekt 52%. Rozstępy stały się mniej widoczne, bardziej blade i znacznie gładsze. Widoczny rezultat osiągnęłam po około 4 miesiącach stosowania kosmetyku.

Serum jest skuteczne, w moim przypadku musiałam stosować je przez kilka miesięcy, co nie oznacza, że nie możecie osiągnąć podobnego efektu znaczniej szybciej lub później...


O serum:
  • intensywny zapach - moim zdaniem: pieprz, mięta, aloes;
  • szybko się wchłania;
  • po nałożeniu powoduje lekkie uczucie mrowienia i chłodzenia - tak jak w przypadku Termoaktywnego Serum-Lasera do szybkiego wyszczuplania, przy pierwszej aplikacji proponuję użycie małej ilości produktu;
  • ujędrnia skórę;
  • rozstępy stają się mniej widoczne i mniejsze.
200ml/18zł.





Zobacz również: