Perfecta Extra Slim Termoaktywne Serum-Laser DAX Cosmetics - opinia

Kochani, czas na kolejną recenzję. Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić Termoaktywne Serum-Laser do szybkiego wyszczuplania firmy DAX Cosmetics.


Zacznę od tego, iż sceptycznie podchodzę do kosmetyków tego typu. Uważam, że podstawą zdrowego chudnięcia jest przede wszystkim odpowiednia dieta. Nie mniej jednak takie preparaty mogą nam w tym pomóc aczkolwiek nie muszą.



Od Producenta - działanie:

  • walczy z nadmiernymi krągłościami ciała;
  • pobudza spalanie tłuszczów w tkance podskórnej;
  • drenuje i rozbija zalegające złogi lipidowe;
  • modeluje jak gorset;
  • ujędrnia skórę i wyszczupla sylwetkę;
  • zapobiega ponownemu odkładaniu się tkanki tłuszczowej.
Wśród grupy dwudziestu osób otrzymano rezultat 2cm w 3 tygodnie.


Teraz informacje ode mnie.

Termoaktywne Serum-Laser stosowałam przede wszystkim na uda i biodra. W ciągu dwóch tygodni, zgubiłam 3 cm w obwodzie z ud, 4 cm z bioder. Rezultat otrzymałam dzięki odpowiedniej diecie oraz wspomaganiu się kosmetykiem.
Z pewnością nie każdy musi osiągnąć taki sam rezultat jak ja, ale trzeba przyznać, że kosmetyk działa.


Stosowałam kosmetyk na 2 sposoby:
  • jeśli aplikowałam większą ilość kosmetyku - wklepywałam go w ciało;
  • jeśli brałam mniejszą ilość, po wklepaniu owijałam ciało folią spożywczą - moim zdaniem ten sposób był znacznie skuteczniejszy.

Kosmetyk działa silnie rozgrzewająco. Dlatego przy pierwszym zabiegu proponuję zastosowanie małej ilości preparatu, w przeciwnym razie mrowienie może stać się na tyle silne, że niestety trzeba będzie udać się pod prysznic, aby szybko zmyć kosmetyk.


Serum-Laser zawiera silne składniki aktywne, dlatego nie powinny go stosować osoby o skórze wrażliwej, skłonnej do pękania naczynek. Wszystkim pozostałabym osobom, które nie mają problemów ze skórą, szczerze polecam kosmetyk. Jak widać opakowanie jest już w połowie puste, zatem używam serum regularnie.


Spostrzeżenia:
  • szybko się wchłania;
  • zaczyna bardzo szybko działać;
  • intensywnie pachnie;
  • ujędrnia skórę;
  • przy regularnym stosowaniu i prawidłowej diecie, daje pozytywne rezultaty.
200ml/15zł.






Zobacz również: