Poduszka z łuską gryki Nowe Klimaty - opinia

Łuski gryki
Kochani tak, jak wcześniej wspomniałam dzięki firmie Nowe Klimaty miałam okazję przetestować poduszkę gryczaną.

Jestem osobą, która ma problemy z zasypianiem, ponieważ nigdy nie mogę położyć się w wygodnej pozycji. Poza tym jestem alergikiem, dlatego bardzo często przebudzam się w nocy z powodu moich ataków kichania. 
Muszę przyznać, że sen oraz sam moment zasypiania na poduszce z łuską gryki bardzo różni się od spania na tradycyjnych poduszkach.


Poduszka z łuską gryki idealnie dopasowuje się do kształtu ciała. Nie trzeba szukać wygodnej pozycji, aby poczuć się komfortowo. Co ważne, po przebudzeniu nie odczuwa się bólu kręgów szyjnych. W związku z tym, iż poduszka wykonana jest wyłącznie z naturalnych tkanin oraz naturalnego wypełnienia, nie powoduje alergii. 

Tradycyjne poduszki z pierzem lub watowym wypełnieniem są środowiskiem wielu zarazków oraz kurzu, poza tym nie można ich wyprać ani skutecznie oczyścić. 
Natomiast wypełnienie z łusek gryki można utrzymać w czystości - wystarczy włożyć poduszkę do worka foliowego i umieścić na kilka godzin w zamrażarce, aby unieszkodliwić roztocza. Łuski gryki nie przylegają do siebie, dzięki czemu powietrze może się między nimi swobodnie przemieszczać.

Inną istotną zaletą poduszek gryczanych jest to, iż się nie nagrzewają. Jest to bardzo przydatne szczególnie podczas choroby, kiedy nasze ciało jest wyraźnie rozgrzane.

Budowa poduszki:

  • wierzchnia bawełniana poszewka - zapinana na zamek;
  • poszewka z wkładem - zapinana na zamek;
  • wkład w postaci łusek gryki.

Moja ocena poduszki:
  • jest wygodna;
  • idealnie dopasowuje się do kształtu głowy oraz karku - minęły poranne bóle szyi;
  • jest całkowicie naturalna, dzięki temu nie mam już problemów z nocnym kichaniem;
  • jest praktyczna, gdyż zarówno poszewkę jak i wkład można utrzymać w czystości.

Uważam, że jest to produkt wysokiej jakości i jak najbardziej godny polecenia. Komfort i higiena snu sprawiają, iż każdego ranka budzimy się wypoczęci i  zrelaksowani. Osobiście jestem bardzo zadowolona z poduszki firmy Nowe Klimaty i jestem pewna, że znajdzie on wśród Was wielu zwolenników.

Poduszki z łuską gryki oraz wiele innych produktów ułatwiających zdrowy sen oraz medytację można zakupić na stronie http://www.noweklimaty.com.

Poniżej zdjęcia poduszki, którą miałam przyjemność przetestować oraz zrecenzować.