Samoopalacz Extra Bronze Ciemna Karnacja DAX Cosmetics - opinia

Zacznę od tego, iż z natury jestem osobą o jasnej karnacji. Ciężko jest mi się opalić. Samoopalacze nie dają zbytnio efektów, nie zamierzam też często korzystać z solarium.

Samoopalacz Extra Bronze firmy Dax Cosmetics przykuł moją uwagę, ponieważ zauważyłam, że jest on polecany dla osób o ciemnej karnacji. Pomyślałam, że jeżeli jego działanie będzie widoczne na ciemnej karnacji, to na mojej jasnej tym bardziej.
Nie myliłam się. To zdecydowanie najlepszy samoopalacz, jaki kiedykolwiek kupiłam
.

Można go stosować kilka razy dziennie, najlepiej w 1-godzinnych odstępach. Po 3 aplikacjach naprawdę można założyć bluzkę z dekoltem.


O kosmetyku:

  • łatwo się rozprowadza;
  • łatwo się wchłania;
  • delikatny orzechowo-migdałowy zapach;
  • zawiera olejek makadamia, który działa na skórę odżywczo.

Moja ocena i spostrzeżenia:
  • działa błyskawicznie, po około 30 minutach gołym okiem widać już efekty;
  • nadaje skórze bardzo ładny koloryt naturalnej opalenizny - nie ma nic wspólnego ze znienawidzoną samoopalaczową żółcią czy pomarańczem;
  • nie zostawia smug, nadaje skórze koloryt w sposób równomierny;
  • nie brudzi ubrań, co jest bardzo ważne, gdyż inne samoopalacze czasami zostawiają brzydkie ślady na ubraniach;
  • efekt długo się utrzymuje - u mnie do 2-3 dni od aplikacji.
Cena około 10zł.








Zobacz również: