Akcesoria kosmetyczne - MONT BLEU i kryształki SWAROVSKIEGO

Z całą pewnością każdy z Nas zetknął się z kryształkami Swarovskiego. Swarovski to znana austriacka firma sprzedająca produkty ze szkła ołowiowego zwanego inaczej szkłem kryształowym.



Kryształki Swarovskiego pięknie się błyszczą, mienią, dzięki odpowiednim szlifom można gołym okiem rozpoznać je pośród cyrkonii.

Kryształki Swarovskiego to nie tylko biżuteria i figurki, to także wiele innych produktów.


Chciałabym przedstawić Wam firmę MONT BLEU
MONT BLEU rodem z Czech a dokładnie z Pragi zajmuje się produkcją szklanych pilników do paznokci oraz wielu innych  narzędzi kosmetycznych. 


Wszystkie produkty firmy MONT BLEU ozdobione są oryginalnymi kryształkami Swarovskiego. 
Każdy z produktów opatrzony jest hologramem informującym o producencie - MONT BLEU oraz o autentyczności kryształków Swarowskiego.

Teraz niespodzianka. 
Nawiązałam współpracę z firmą MONT BLEU! Jestem bardzo wdzięczna za propozycję współpracy oraz okazaną wiarę we mnie.
Dzisiaj otrzymałam przesyłkę, dlatego już wkrótce będę mogła przedstawić Wam recenzję pięciu produktów.

Produkty wyglądają naprawdę przepięknie. Sami zobaczcie.









Już niedługo pojawią się opinie, natomiast już teraz zapraszam Was na stronę MONT BLEU http://www.design-glassware.com/.

Zobacz również:
Kolczyki a kształt twarzy
Okulary a kształt twarzy
Domowe sposoby czyszczenia biżuterii