Lusterko kompaktowe ACSO-01.3 MONT BLEU - opinia



Kochani jakiś czas temu pisałam Wam, iż dostałam kilka produktów do przetestowania od Firmy MONT BLEU. Wśród produktów znajduje się między innymi lusterko kompaktowe.

Doszłam do wniosku, iż jego recenzję napiszę po pewnym czasie. Noszę lusterko w swojej torebce i chciałam sprawdzić, jak będzie się ono zachowywać po dwóch tygodniach użytkowania.


Tym razem zaczniemy od mojej opinii.

Lusterko wygląda bardzo ładnie. 
Jest lekkie, poręczne i praktyczne, ponieważ zawiera dwa lusterka: klasyczne oraz powiększające - idealne do szybkich poprawek makijażu. 

Ma solidny mechanizm zamykający, nie otwiera się samoistnie. Z całą pewnością jest wytrzymałe, ponieważ sąsiadując z innymi produktami z mojej torebki nie zarysowało się - tutaj z mojej strony szczególny plus. 
Lusterko tak jak wszystkie produkty marki MONT BLEU jest zdobione kryształkami Swarovskiego. 
To jedno z najładniejszych i najbardziej wytrzymałych lusterek kompaktowych jakie posiadałam.



Od Producenta:

  • nazwa katalogowa Pocket Mirror ACSP-01.3;
  • wymiary 84mm x 74mm;
  • cena 12 euro czyli około 48zł.


Moje lusterko możesz kupić tutaj.

Firma MONT BLEU oferuje dwa warianty lusterek kompaktowych: metalowe i plastikowe. Lusterka plastikowe są srebrne, lecz mają wiele modeli zdobień. Natomiast lusterka metalowe występują w różnych kolorach: złoto, srebro, czerń, efekt "zmrożenia" - oczywiście w ich przypadku istnieje także wiele propozycji zdobień.

Wszystkie lusterka kompaktowe Firmy MONT BLEU, znajdziecie na stronie producenta http://www.design-glassware.com/131-compact-mirror.

Poniżej zdjęcia mojego lusterka ACSO-01.3.