Spray termoochronny do stylizacji włosów Advance Technique AVON - opinia

Do tej pory opowiadałam Wam o działaniu maseczek firmy AVON. Tym razem kilka słów na temat termoochronnego spray'u do stylizacji włosów, którego również używam.

Moje spostrzeżenia:

  • spray bardzo ładnie pachnie;
  • jest wydajny;
  • nadaje włosom połysk;
  • włosy łatwiej się układają;
  • eliminuje elktryzowanie włosów;
  • włosy są usztywnione;
  • fryzury są trwałe i nie wymagają utrwalenia ich lakierem.


Ogólnie rzecz ujmując spray termoochronny spełnia swoje zadanie. Poza aspektami, które wymieniłam wyżej, spray także chroni włosy przed szkodliwym działaniem suszarki, lokówki itp.

Spray'em należy spryskać wilgotne włosy w odległości 15-20 cm. Warto tego przestrzegać. Osobiście ja spryskuję włosy z jeszcze większej odległości około 40cm. 15-20cm okazało się dla mnie zbyt małą odległością i włosy wyglądały, jak sklejone dużą ilością lakieru i nie mogłam ich ani wysuszyć, ani rozczesać. Poza zmianą odległości, produkt na medal. Polecam :)

100ml/ ok. 6-8zł.








Zobacz również: