Złuszczający peeling w kremie z oczyszczającym ekstraktem z winogron Podstawa Pielęgnacji GARNIER Skin Naturals - opinia





Czas na kolejny kosmetyk firmy GARNIER.
Zazwyczaj używałam gruboziarnistych peelingów do twarzy, bo wydawało mi się, że właśnie takie są najbardziej skuteczne.
Po raz pierwszy wypróbowałam peeling w kremie właśnie od GARNIER.






Peeling jest przeznaczony do skóry normalnej oraz mieszanej. Zawiera ekstrakt z winogron, witaminę E oraz "mikrokulki" delikatnie złuszczające skórę.

Kilka słów ode mnie:

  • peeling ma lekką, kremową konsystencję;
  • dobrze się spłukuje;
  • ładnie, świeżo pachnie;
  • oczyszcza i ściąga pory;
  • poprawia jędrność skóry;
  • oczyszcza i odświeża skórę twarzy.

Poza ekstraktem z winogron i witaminą E peeling zawiera także  ekstrakt z mięty pieprzowej oraz glicerynę.


Choć peeling nie zawiera silnie działających składników, należy przyznać iż efekt jego stosowania jest zadowalający. Jak widać po prawie zużytym opakowaniu chętnie sięgam po ten kosmetyk. Zdecydowanie jest to mój majowy faworyt :)

150ml/12zł.

Zobacz również: