Kosmetyki MIXA - nowości kosmetyczne

Jak wiecie od niedługiego czasu znana francuska marka kosmetyczna wkroczyła na polski rynek. Mam na myśli markę MIXA, o której wspominałam niedawno.

Kosmetyki są dostępne w wielu sklepach, między innymi w drogeriach ROSSMANN.

Wśród proponowanych preparatów MIXA znajdują się:



  • MIXA, Krem nawilżający do twarzy 0%;
  • MIXA, Krem nawilżający do twarzy 8%;
  • MIXA, Lekkie mleczko do ciała przeciw przesuszaniu - Nawilżenie;
  • MIXA, Mleczko do ciała - Intensywne nawilżenie;
  • MIXA, Krem do rąk - Intensywne odżywienie;
  • MIXA, Lipidowy krem do rąk 30% - Regeneracja;
  • MIXA, Krem na suche strefy 40% - Regeneracja;
  • MIXA BABY, Szampon ;
  • MIXA BABY, Lipidowy żel do ciała i włosów;
  • MIXA BABY, Bardzo łagodne mleczko toaletowe;
  • MIXA BABY, Łagodząca woda oczyszczająca;
  • MIXA BABY, Lipidowy krem nawilżający do twarzy i ciała;
  • MIXA BABY, Krem do przewijania.


Ceny produktów dla dzieci wahają się między 10zł a 15zł. Natomiast kosmetyki dla dorosłych kosztują w granicach 15zł - 28zł.

Nie miałam jeszcze okazji przetestować wyżej wymienionych kosmetyków, ale gdy tylko wypróbuję któryś z nich, oczywiście podzielę się z Wami moją opinią.

Poniżej część kosmetyków dostępnych w sieci ROSSMANN.

Mixa baby, Szampon
Mixa baby, Lipidowy żel do ciała i włosów
Mixa baby, Łagodząca woda oczyszczająca
Mixa baby, Krem do przewjania

Mixa, Regeneracja, Lipidowy krem do rąk 30 %
Zobacz również:

2 komentarze:

Dziękuję za komentarz, mam nadzieję, że tu wrócisz.

Jeśli chcesz zostań obserwatorem lub śledź Look Good
na Facebooku.