Piękny brzuch w 6 tygodni - czy to możliwe?



...

W Internecie roi się od zdjęć "przed" i "po" kobiet, które w bardzo krótkim jak dla mnie czasie, perfekcyjnie wypracowały mięśnie brzucha.

Pomimo moich dotychczasowych starań, brzuszków itp. absolutnie nic się nie zarysowało. Przyznaję, że jestem słomianą fanatyczką regularnych ćwiczeń.
Owszem zapał jest wielki, lecz po kilku tygodniach irytuję się, nie widząc żadnych rezultatów. Z tego względu już od ponad roku ławka rzymska, upchnięta jest w szafie, aż szkoda ;(

Wracając do zdjęć wspomnianych wyżej kobiet, nabrałam niebywałej chęci na posiadanie takowych mięśni. Wybrałam najbardziej przychylny dla mnie zestaw ćwiczeń, abym nie zniechęciła się przez ten krótki czas.

Trening pochodzi ze strony http://facet.onet.pl/forma/piekny-brzuch-w-6-tygodni-czesc-i/09d69. Co prawda znajduje się on w kategorii artykułów dla mężczyzn, aczkolwiek myślę, iż powinnam jemu podołać.

Na blogu powstała nowa zakładka Brzuch w 6 tygodni, w której będę trzy razy w tygodniu (zgodnie z treningiem) zamieszczać zdjęcia. Przekonamy się na mojej własnej skórze, czy rzeczywiście można cokolwiek zdziałać w zaledwie kilka tygodni. Trzymajcie za mnie kciuki.

Poniżej trening:


Trening
1
2
3
4
5
6