LIEBSTER AWARD 2013

Liebster Blog


Od kilku miesięcy prowadzę bloga, aż tu nagle dzisiaj, ku mojemu zdziwieniu dostałam nominację do Liebster Award od Alexandry Hastings https://cellemebeauty.blogspot.com. Nawet nie wiecie, jak się cieszę :)

Zasady Liebster Award:

„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów (poniżej 200), więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

Oto moje pytania:

1. Artystka, której makijaż podoba Ci się najbardziej?
2. Najlepszy lub najgorszy moment w życiu dotychczas?
3. Dokąd chciałabyś pojechać?
4. Twoje największe marzenie?
5. Twój najbardziej wielofunkcyjny kosmetyk do makijażu?
6. Co najbardziej chciałabyś posiadać?
7. Ulubiona osoba?
8. Jaka jest Twoja ulubiona marka?
9. Największy strach?
10. Twój ulubiony BLOG?
11. Czego życzyłabyś wszystkim?

Oto moje odpowiedzi:

1. Z całą pewnością trudno jest wybrać jedną artystkę, ale myślę, że jest nią Gwen Stefani :)
Gwen Stefani
2. Mój najlepszy i najszczęśliwszy dzień w życiu to 17.03.2011 - czyli narodziny Mojego Kochanego Synka Huberta.


3. Zawsze marzyłam o podróży do Chin i mam nadzieję, że kiedyś uda mi się podziwiać te piękne widoki i odmienne obyczaje.

4. Moim największym marzeniem od zawsze było posiadanie własnej, szczęśliwej rodziny - Marzenie się już spełniło.

5. Wielofunkcyjny kosmetyk do makijażu to zdecydowanie baza pod cienie Vital Radiance Smoothing Eye Primer marki REVLON, kosmetyk może służyć jako: baza pod cień, cień, rozświetlacz  a czasami nawet korektor do dronych niedoskonałości.

6. Co najbardziej chciałabym posiadać? Jeśli chodzi o zagadnienia materialne, to z pewnością własne mieszkanie.

7. SYNUŚ <3

8. Moja ulubiona marka; odzież: TOPSHOP, kosmetyki: L'Oreal.

9. Największa chwila strachu - obrona na studiach ...

10. Mój ulubiony blog http://tomaszlis.natemat.pl/.

11. Wszystkim życzyłabym wiele optymizmu, pogody ducha, cierpliwości  i  wiary w siebie każdego dnia :)



Nominowane przeze mnie blogi:

11 pytań dla Was:
1. Twoje ulubione perfumy?
2. Wymień 3 rzeczy, które zawsze masz w torebce.
3. Twoja największa zaleta?
4. Dlaczego prowadzisz bloga?
5. Twoja ulubiona potrawa?
6. W jaki sposób spędzasz najchętniej swój wolny czas?
7. O czym najczęściej zapominasz?
8. Ulubiona książka?
9. Twój ulubiony blog?
10. Kim chciał/abyś zostać lub jaki jest Twój zawód?
11. Jaka jest pierwsza myśl, gdy się obudzisz?