Sleep Balm Lavender House Rowella Tasmania 7270 - opinia

Witajcie Kochani.


Chciałabym się podzielić z Wami opinią na temat kosmetyku, leku, którego do tej pory nie zauważyłam na żadnym innym blogu. Mam na myśli Sleep Balm marki Lavender House Rowella Tasmania 7270.


Czym jest Sleep Balm?
Sleep Balm to w 100% naturalny środek wspomagający spokojne zasypianie. Jest polecany osobom mający problemy z zaśnięciem, wyciszeniem się, odprężeniem.

Balsam zawiera czysty, naturalny olejek lawendowy, który działa przeciwzapalnie, przeciwbólowo oraz relaksująco. Poza olejkiem lawendowym w balsamie występuje również wetiwera i wosk pszczeli, czyli źródło naturalnych antyoksydantów.





Moja opinia.

Jak wiecie jestem zwolenniczką naturalnych kosmetyków, do których Sleep Balm należy :) Ma on konsystencję zbliżoną do wosku, maści. Zapach jest intensywny, lecz nie drażniący. Sleep Balm'em najlepiej smarować skronie. Przyjemny, kojący zapach pozwala się wyciszyć. W moim przypadku Sleep Balm zadział bardzo dobrze i jestem z niego zadowolona :)

Cena 20g/ $12