Eveline Cosmetics BioHyaluron4D Błyskawiczna Maseczka Żelowa - opinia


Z pewnością zauważyliście, że od kilku dni nie pojawiałam się na blogu. Miniony tydzień był obfity w prace związane z wystrojem wnętrz, w których miałam przyjemność uczestniczyć. Teraz, kiedy już emocje opadły, pora na moje kolejne blogowe przemyślenia.


Dziś kilka słów na temat pro-regenerującej maseczki żelowej firmy Eveline Cosmetics, która coraz częściej u mnie gości.


O maseczce:

  • przeznaczona do każdego typu cery;
  • gwarantuje ultralifting i intensywną redukcję zmarszczek;
  • intensywnie nawilża przez 24h;
  • nie zwiera alergenów;
  • zawiera kwas hialuronowy i komórki macierzyste.



"Roślinne komórki macierzyste - przywracają skórze biologiczną młodość.
Roślinne komórki macierzyste, naturalnie pozyskiwane z odmiany jabłoni szwajcarskiej, są szeroko stosowane w kosmetologii w celu poprawy witalności i żywotności komórek macierzystych skóry".


Kilka słów ode mnie:

maseczka o żelowej konsystencji ma delikatny zapach i dość szybko się wchłania. W odróżnieniu od innych masek żelowych, nie można jej po 10 minutach "zdjąć", lecz trzeba jej nadmiar usunąć wacikiem. Z uwagi na to, iż nie mam jeszcze zmarszczek, ciężko jest mi stwierdzić, czy rzeczywiście je redukuje. Natomiast jedno jej pewne - maseczka zapobiega ich powstawaniu. Maseczka nawilża i wygładza cerę. Opakowanie (7ml) wystarcza na 1-2 aplikacje.

Cena 7m/ok. 4zł.