Szampon Palmolive Naturals Łatwe rozczesywanie i układanie - opinia

Jakiś czas temu z powodu odległej (3 lata temu) wizyty u fryzjera, zaczęłam mieć problemy z włosami. Wspominałam już wcześniej, że mam złe doświadczenia z fryzjerami, gdyż za każdym razem, wychodziłam z salonu z dużo krótszymi włosami, niż tego oczekiwałam. 

Dlatego od 3 lat radzę sobie sama i samodzielnie podcinam co jakiś czas.
Nie mniej jednak moje włosy bardzo szybko rosną, obecnie mam je do połowy pleców i myślę, że właśnie z tego powodu zaczęły się one nieco mocniej "plątać".

Ostatnio natrafiłam na szampon firmy Palmolive, którego zadaniem jest "Łatwe rozczesywanie i układanie".
Rzeczywiście pomogło. 
Włosy są miękkie, łatwo się rozczesują. Mam ciężkie włosy i zazwyczaj po modelowaniu szybko się prostowały. Po użyciu szamponu włosy są miękkie i bardzo podatne. Modelowanie nabrało sensu, gdyż nie muszę już używać lakieru do włosów pomimo nieszczęsnego wiatru.

Szampon zawiera wyciąg z brzoskwini oraz proteiny jedwabiu. Szczerze polecam szampon osobom o długich i niesfornych włosach.


  • ładny zapach;
  • mocno się pieni;
  • gęsta konsystencja;
  • wydajny i skuteczny :)


Cena 400ml/ 6-8zł.