Moje przepisy

Kochani tak, jak każda kobieta na co dzień zajmuję się wieloma rzeczami i moje życie nie skupia się oczywiście tylko na kosmetykach. Jak wiecie moim hobby są druty i szydełko, http://clothesmyskin.blogspot.com/ to mój drugi blog, na którym w miarę wolnego czasu staram się zamieszczać moje prace, aczkolwiek mam już duże zaległości :) 
Poza pracami ręcznymi oczywiście gotuję i piekę. Dlatego postawiłam, iż od czasu do czasu będę tutaj publikować przede wszystkim  moje wypieki. Nie mam dużego doświadczenia w pieczeniu ciast, aczkolwiek dzięki wielu radom mojej Mamy, tajniki cukiernictwa nie są mi już tak obce jak kiedyś.
 Już dzisiaj zamieszczę dwa przepisy na ciasta drożdżowe. Aby na blogu nadal panował porządek, lista moich przepisów będzie ukazywać się w zakładkach po lewej stronie.