Joanna Body Naturia Truskawkowa sól do kąpieli - opinia


Witajcie Kochani po małej przerwie. Musiałam się trochę wykurować, aby zacząć normalnie myśleć i móc się skupić. Korzystając z tego, iż jestem w pełni sił, pora oczywiście na nowego posta.





Czas na truskawki. Oczywiście bardzo szkoda, że nie na świeże :) Odrobina lata w postaci soli do kąpieli o zapachu słonecznych owoców.
Joanna body Naturia to odprężająca sól do kąpieli, bogata w mikro- i makroelementy takie jak: mangan, żelazo, wapń czy potas.

Kilka słów ode mnie:

  • przyjemny odświeżający zapach;
  • łatwo rozpuszcza się w wodzie;
  • wydajne opakowanie (choć wedle wskazań saszetka 100g powinna zostać wykorzystana podczas jednej kąpieli, wystarcza spokojnie na 3 razy);
  • zapewnia miłą i relaksującą kąpiel;
  • zawiera aktywne składniki mineralne.

Wśród serii Naturia body jest wiele soli do kąpieli o różnorodnych zapach, ja jednak zatęskniłam za owocami lata.

Cena 100g/3zł.