Diamentowy mani - Lakier DOR 121 - opinia


Od kilku dni moje wyjścia kończą się zakupem lakieru marki DOR. Nie są to lakiery profesjonalne, lecz w niczym od nich nie odbiegają. Lakiery DOR charakteryzują się bardzo dobrym kryciem 

(także w przypadku lakierów brokatowych).


Zazwyczaj stawiam na klasyczny mani, urozmaicony wyłącznie na paznokciu palca serdecznego.



Moja kolekcja DOR wciąż się powiększa. Moją szczególną uwagę przykuły 121- diamentowy srebrny oraz 112- diamentowy złoty. 

121 i 112 są lakierami mocnobrokatowymi - holograficznymi, mieniącymi się we wszystkich kolorach tęczy, dwie warstwy w zupełności wystarczają, aby pokryć całą płytkę paznokcia.


Zalety:


  • trwałość (u mnie około tygodnia);
  • wydajność;
  • bardzo dobre krycie;
  • wysoki połysk;
  • szybko wysycha;
  • cena - przeważnie 4-4,50zł.
Zdjęcia nie odzwierciedlają tego, jak świetnie wyglądają te lakiery w rzeczywistości. 
Dzisiaj moja mała błyskotka w postaci DOR 121.