Kolagenowy Żel do Mycia LAGENKO


To zdecydowanie mój szczęśliwy dzień :) Jakiś czas temu wzięłam udział w akcji zorganizowanej przez firmę Lagenko. 



Dziś otrzymałam przesyłkę, która zawierała Kolagenowy Żel do Mycia Lagenko i liczne broszury, przybliżające tematykę naturalnego kolagenu oraz opisujące działanie otrzymanego przeze mnie kosmetyku.



Firmie Lagenko oczywiście bardzo dziękuję za docenienie, z pewnością będę często odwiedzać Państwa stronę oraz fanpage.



Po przetestowaniu kosmetyku, podzielę się z Wami moimi odczuciami na blogu. Teraz pora na kilka słów Producenta na temat Kolagenowego Żelu do Mycia.


"Działanie produktu:
  • Zapewnia skórze dokładne oczyszczenie z zanieczyszczeń na jakie skory była narażona przez cały dzień.
  • Odblokowuje pory oraz ujścia gruczołów łojowych usprawniając funkcje metaboliczne.
  • Poprawia mikrocyrkulację krwi i limfy jednocześnie dotleniając i odżywiając skórę, przez co nabiera koloru i blasku.
  • Zmiękcza i wygładza naskórek.
  • Skóra staje się bardziej nawilżona i odżywiona.
  • Pobudza procesy regeneracji – odnowy skóry spowalniając procesy starzenia.
  • Skóra przygotowana jest do dalszych zabiegów.
  • Żel oczyszczając skórę jednocześnie jest bezinwazyjny, tzn. zachowana zostaje warstwa ochronna skóry."

Moje upominki :)