Makijaż cieniami The Color Workshop (Celebration, Delightful, Fabulous, Love, Drama)


Moja paleta The Color Workshop poszła dzisiaj w ruch!

Moje pierwsze odczucia są bardzo pozytywne.
Cienie mają doskonałe pigmenty, bardzo dobrze się komponują.


Makijaż wykonałam przy użyciu pięciu cieni w kolorach:


  • Celebration;
  • Delightful;
  • Love;
  • Drama;
  • Fabulous.

Celebration - najjaśniejszy z użytych cieni; matowy, delikatnie cielisty;
Delightful - srebrny metaliczny cień, rozświetlający;
Love - matowy cień, jego barwę określiłabym na średnio "brudny" róż;
Drama - matowy cień, bardzo podobny do "Love" lecz znacznie ciemniejszy;
Fabulous - czarny, matowy cień z drobinkami w kolorze złota.

Gdy po raz pierwszy zobaczyłam paletę, byłam bardzo zaskoczona, że aż 80 zestawionych cieni mi odpowiada - zdarza się to bardzo rzadko, a już na pewno nie w tak dużym zestawieniu. Choć paletka posiada intensywne kolory, to nie ma w niej barw przejaskrawionych i brokatowych - czyli wielki plus :)
Również ciekawe są nazwy. Każdy z cieni opatrzony jest napisem np. : Elegant, Hope, Lucky, Forever, Mystic, Heartbreaker czy Precious. Tak jak można przypuszczać, wedle założenia nasz makijaż powinien odzwierciedlać nasze uczucia. Podążając tym tropem, mój makijaż powinien nazywać się mniej więcej "Celebrowanie wspaniałej dramatycznej miłości "  :)

Teraz czas na zdjęcia i przedstawienie poszczególnych cieni:






1 - Celebration
2 - Delightful
3 - Fabulous;
4 - Love;
5 - Drama.

Delightful, Fabulous


Celebration, Love, Drama