2 MIN Masque Oil Therapy Nature Fusion Pantene Pro-V - opinia

Pora na kolejny kosmetyk z serii Nature Fusion od Pantene Polska. 2 MIN Masque to dwuminutowa maska zapewniająca włosom intensywną odbudowę i odżywienie.

Do Nature Fusion byłam pozytywnie nastawiona od momentu pojawienia się linii na rynku. Olejek arganowy bardzo dobrze wpływa na moje włosy, dlatego byłam pewna, że maska Oil Therapy przypadnie mi do gustu.



Przed przystąpieniem do testowania miałam małe obawy, ponieważ wśród 10 pierwszych pozycji znajdują się: Stearyl Alcohol, Cetyl Alcohol, Benzyl Alcohol, Isopropyl Alcohol. Po głębszej lekturze poszczególnych składników, dowiedziałam się, że alkohole mogą mieć także pozytywne funkcje, np. Isopropyl Alcohol zapobiega wytwarzaniu piany przez kosmetyk - w przypadku maski do włosów, z całą pewnością wytwarzanie piany byłoby zbędne. 

Poza tym nie ma nic złego w tym, jeśli alkohole występują w kosmetykach, które musimy po jakimś czasie zmyć lub spłukać (zwracajcie uwagę, aby Wasze odżywki bez spłukiwania nie zawierały alkoholi).





Jak sama nazwa wskazuje 2 MIN Masque Oli Therapy należy zmyć z włosów po 2 minutach.
Maska ma gęstą konsystencję, biały kolor i przyjemny zapach. Preparat należy obficie wmasować we włosy na całej ich długości. Kosmetyk jest łatwy w aplikacji i równomiernie rozprowadza się go na włosach.
W efekcie, po wysuszeniu włosy są wygładzone (lecz nie tracą objętości), mają ładny połysk. Pomimo w/w alkoholi nie zauważyłam żadnego negatywnego wpływu kosmetyku na moje włosy, nie wysuszyły się ani nie zaczęły się rozdwajać. Polecam.