Szamponetka 62 Ciemny Blond Marion - opinia

Jeśli śledzicie mój fanpage na FB, to z pewnością zauważyliście dzisiaj zmianę mojego koloru włosów. Wcześniej wspominałam, że jestem na etapie powrotu do korzeni, czyli mojego naturalnego koloru włosów - ciemnego blondu. Cel osiągnięty.

Początkowo przedłużałam odrost farbą, aby przyzwyczajać się stopniowo do koloru. Nie lubię reakcji szokowych, gdy ktoś z dnia na dzień dokonuje wielkich rewolucji w swoim wyglądzie. Po kilku miesiącach zdecydowałam się na szamponetkę Marion 62 Ciemny Blond. Szamponetki użyłam po raz drugi - trwałość 4-8 myć. Przy moim codziennym myciu włosów nietrudno policzyć, że szamponetka wystarcza mi na tydzień. Obecnie poszukuję zbliżonej farby, bo już zdecydowanie przekonałam się do tego koloru.


Kilka słów na temat sprawcy, czyli samej szamponetki:


  • Marion 62 Ciemny Blond
  • nie zawiera amoniaku i utleniaczy;
  • zawiera wyciąg z aloesu i keratynę;
  • nadaje włosom połysk i naturalny kolor;
  • oczywiście łatwa w użyciu.


Mój kolor włosów jest bardzo podobne do tego, który widnieje na szamponetce. Trwałość koloru jest zgodna z opisem Producenta. Szamponetka nie ma negatywnego wpływu na włosy - nie wysusza ich, nie stają się one matowe i łatwe do ułożenia.

Korzystając ze sposobności, przypominam o konkursie walentynkowy, który zorganizowałam na fanpage - konkurs trwa jeszcze jutro :)