Cinco Terra czyli jakie szczęście mnie spotkało - współpraca

Przesyłka jaką otrzymałam dzisiaj od Cinco Terra przekroczyła moje najśmielsze oczekiwania. Gdy otworzyłam kopertę nie mogłam uwierzyć, że dostałam tak bogatą gamę kosmetyków, niszowe perfumy, kremy... ach :)









Perfumy:

1. Perfumy Fat Electrican - Gruby Elektryk;




2. Perfumy Divin' Enfant - Demoniczne Niewiniątko;




3. Perfumy Like This - Nieśmiertleny Imbir;




4. Perfumy Vierges et Toreros - Dziewica i Torreador;




5. Perfumy Archives 69 - Koniec z Niewinnością;




6. Perfumy Jasmin et Cigarette - Jaśmin i Cygaro;




7. Perfumy La Fin Du Monde - Zapach Końca Świata;




8. Perfumy Bandelirious - Z lizakiem w ręku;



Kremy:

9. Cannaderm Aknea - Krem przeciwtrądzikowy;




10. Cannaderm Atopos - Krem na atopowe zapalenie skóry i łuszczycę;




11. Cannaderm Venosil - Preparat do nóg i stóp na obrzęki i żylaki;




12. Cannaderm Regenerace - Krem regenrujący po urazach i oparzeniach;




13. Cannaderm Natura - Krem do pielęgnacji rąk;



Kosmetyki dla mężczyzn:

14. The Bluebeards Revenge The Ultimate Cooling Moisturiser - Chłodzący, nawilżający balsam do twarzy dla mężczyzn;




15. The Bluebeards Revenge The Ultimate Shaving Solution - Piracki bezpędzlowy preparat do golenia;




16. The Bluebeards Revenge The Ultimate Shaving Cream - Luksusowy Piracki krem do golenia dla mężczyzn;




17. The Bluebeards Revenge The Ultimate Post Shave Balm - Balsam po goleniu.



Recenzje na temat poszczególnych produktów ukażą się już niebawem, natomiast ja ze swojej strony chciałabym bardzo podziękować Butikowi Cinco Terra nie tylko za przesyłkę, ale i za bardzo sympatyczne podejście, zaufanie i miły kontakt :)

Oczywiście zapraszam Wszystkich na stronę Cinco Terra, gdzie znajdziecie wiele pasjonujących produktów.