Lakier do paznokci Astor Pro Manicure Natural Pastel Lycra 935 Pastel Rose

Francuski manicure lubi wiele kobiet. Najbardziej skomplikowane mogłoby wydawać się namalowanie perfekcyjnej linii uśmiechu. Tak jak dobrych, białych lakierów jest wiele, tak przez długi długi czas nie mogłam odnaleźć idealnego dopełnienia, w postaci lakieru/covera.








Francuski manicure maluję dosyć rzadko, o wiele częściej sięgam po lakiery beżowe, w naturalnych odcieniach, które nadają paznokciom połysku, a dzięki temu że są półtransparentne nie zakrywają całkowicie naturalnej linii uśmiechu.

W tym momencie zaczyna się problem. Choć w swojej kolekcji miałam wiele lakierów o podobnych kolorze, to z żadnego z nich nie byłam wystarczająco zadowolona. Albo były bardzo rzadkie i słabo kryły, albo "smużyły", co dawało bardzo nieestetyczny wygląd i moje malowanie szybko spotykało się ze zmywaczem.

Zamawiając lakier nie nastawiałam się na cud, bo po tylu nieudanych próbach można stracić nadzieję.
Moim wybrańcem okazał się lakier firmy ASTOR Pro Manicure Natural Pastel Lycra. Lakier zawiera wapń i mikronizowane diamenty wzmacniające strukturę paznokcia, dzięki włóknom Lycry lakier jest elastyczny i nie odpryskuje.
A teraz najważniejsze - idealnie kryje, nie "smuży", jest zdecydowanie moim faworytem.



Odcień który zdobył moje serce to 935 Pastel Rose,
pojemność 12ml przy cenie 4zł to niewielki wydatek, który się opłaca.
Polecam!