Kosmetyczni faworyci maja

Linery, lakiery, pudry, mascary - jednym słowem kolorówka towarzyszyła mi mocno w ciągu ostatnich dni. Wśród moich nabytków pojawiło się wiele ciekawych pozycji.


Zacznijmy od lakierów. Trzy zupełnie inne kolory, klasyczne i z drobinkami.

Lakier INGRID Cosmetics Estetic numer 286, klasyczna czerwień.
Lakier Editt Cosmetics Magic Nail Polish numer 31, brąz z drobinkami.
Lakier Editt Cosmetics Magic Nail Polish numer 52, chłodny odcień błękitu z drobinkami.



Jeśli chodzi o makeup skusiłam się na liner w płynie marki Miss Sporty, oczywiście nie bez powodu. Jak wiecie lubuję się w kredce Miss Sporty 060 Augebirge, którą stale zamawiam. Liner jest trochę jaśniejszy - 013 Purple Hit.




Poszukiwałam także matującego pudru transparentnego. Tym razem również zaufałam Miss Sporty a przy okazji znalazłam puder o idealnym dla mnie odcieniu.

Puder matujący Miss Sporty So Clear 001 Transparent.
Puder matujący Miss Sporty So Matte Perfect Stay 001 Light.





SuperStay Better Skin od Maybelline również znalazł się w mojej kosmetyczce - w odcieniu 010 Ivory.



Maybelline zachęciło mnie ciekawą szczoteczką do mascaru The Falsies Volum' Express w kolorze brązu. W przypadku czarnej mascary postawiłam na Manhattan - VolcanoXtra Explosive Volume Mascara.





Jak się miewają Wasi majowi faworyci?