Peeling do stóp złuszczający gruboziarnisty Foot Expertiv BeBeauty - opinia

Pomimo tego, iż kosmetyków do pielęgnacji stóp jest wiele, nie pamiętam kiedy ostatni raz natrafiłam na tak rewelacyjny produkt. Zacznę od tego, że szukałam peelingu do twarzy, a na ten peeling trafiłam całkiem przypadkowo. Poza tym kupiłam go z czystej ciekawości, gdyż jego cena to niecałe trzy złote - czyli kolejny wyjątek od reguły, że cena z jakością nie idzie w parze.

Kilka słów o peelingu.
Przeznaczony jest on do usuwania zrogowaceń i zgrubień naskórka. Zawiera naturalny pumeks, kwasy owocowe AHA oraz lanolinę.
Peeling ma bardzo gęstą konsystencję oraz wiele drobin naturalnego pumeksu, które wyraźnie widać gołym okiem. Kosmetyk należy kolistymi ruchami mocno wcierać a raczej trzeć o stopy. Efekty są rewelacyjne, o wiele lepsze od tarek, pumeksów czy innych "zmiękczaczy", które znałam do tej pory. Poza skutecznym działaniem złuszczającym, peeling nadaje stopom miękkość oraz ładny, delikatny zapach.

Polecam go osób z tendencją do odcisków i szybkich zrogowaceń, bądź zmuszonych do spędzania wielu godzin w obuwiu roboczym
Rewelacja.