"Przepis na idealny wieczór" z produktami PATAK'S


 Co miesiąc dzielę się z Wami moim postępami w serwisie zBLOGowani.pl.
Tym razem chciałabym powiedzieć Wam o akcji, która jest obecnie prowadzona. 
"Przepis na idealny wieczór" polega na przyrządzeniu potrawy w iście indyjskim stylu. 

Pomogą mi w tym oczywiście przepyszne sosy, które otrzymałam od firmy PATAK'S.


 W mojej przesyłce, ku mojemu zaskoczeniu otrzymałam list, który był skierowany bezpośrednio do mnie i do mojego bloga, co było dla mnie niezwykle miłe. Poczułam, że moja praca nad blogiem została doceniona i nie jestem już w sieci tak anonimowa, jak mogło by się wydawać.
Dziękuję!




Przechodząc do bohaterów posta - 5 niezwykle aromatycznych produktów, które koniecznie wykorzystam do stworzenia niesamowitych dań.


Sweet Mango Chutney 
Mild Curry Paste
Korma
Tikka Masala
Butter Chicken



 Konkurs trwa od 16. stycznia do 12. lutego, co tydzień wyłanianych jest  6 laureatów.