Gucci Guilty - odpowiednik


Zawsze miałam słabość do kolorówki, ale od jakiegoś czasu nagromadziłam trochę perfum. Co kupiłam, to kupiłam, inne udało mi nawet wygrać, ale o tym trochę później.


Gucci Guilty jest znanym zapachem. Większość z nas kojarzy je przede wszystkim dzięki charakterystycznemu opakowaniu, które bądź co bądź przykuwa uwagę.


Jak z pewnością zauważyłyście nie jest to oryginał, tylko odpowiednik. Nie mniej jednak sprostał on moim oczekiwaniom. Jest podobny, lecz Gucci jest znacznie słodszy i "cięższy".


Tak jak w przypadku perfum Carolina Herrera VIP 212 tak i tutaj opakowanie jest metalowe i posiada magnetyczne zamknięcie. W praktyce często spełnia funkcję lusterka (poważnie).

Jeśli chodzi o sam zapach, określiłabym go mianem słodkiego. Najbardziej jest wyczuwalna ambra, brzoskwinia i pieprz.




Oryginalne perfumy opierają się na:
 paczuli, bursztynie, mandarynce, różowym pieprzu, geranium oraz brzoskwini.

Jak na odpowiednik, perfumy są trwałe. 
Jeśli gustujecie w ciepłych, słodkich zapachach, to polecam.