Perfumy Nicole 026

Nie tak dawno Klub Nicole zorganizował akcję dla blogerek, dzięki której śledzące trendy kobiety z całej Polski mogły przetestować wybrany przez siebie zapach. Wśród nich znalazłam się również ja.

Nicole Cosmetisc to przede wszystkim perfumy, wody toaletowe oraz lakiery do paznokci. Ja osobiście markę najbardziej kojarzę z perfumami, gdyż w moim mieście jest stoisko, na którym można zakupić wybrane perfumy na mililitry. 



Co jest miłe, blogerkom dano możliwość wyboru zapachu, nie był on narzucony z góry. Tym razem pokusiłam się o Acqua Di Gio, zapach mi bliski, świeży, czyli cytrusy, morskie nuty i odrobina cedru.
Ku mojemu zdziwieniu otrzymałam pełnowartościowy produkt, co się zdarza niezwykle rzadko. Zapach Nicole 026 w ładnej, mrożonej buteleczce o pojemności 30ml.

Nuty zapachowe Nicole 026:
- piżmo, frezja, groch, hiacynt, drzewa egzotyczne, jaśmin.


Co mogę powiedzieć na temat perfum?
Otóż:
  • mają głęboki zapach, czuć przenikające nuty zapachowe, nie można powiedzieć że są słodkie albo kwiatowe, są one po prostu doskonałą kompozycją zapachów;
  • bardzo trwałe, wystarczy użyć ich w małej ilości aby ładnie pachnieć przez wiele godzin, nie wietrzeją na ciele;
  • piżmo - czyli składnik, na który jak wiecie zawsze zwracam uwagę, aby znajdował się w perfumach;
  • elegancki wygląd - prosta, klasyczna, mrożona buteleczka bez zbędnych udziwnień.

Pomimo różnic nut zapachowych Nicole 026 w stosunku do Acqua Di Gio, zapachy są zbliżone, a nawet powiedziałabym, że 026 odpowiada mi bardziej, co więcej na moim ciele utrzymuje się dłużej.

Osobiście jestem bardzo zadowolona z perfum, na pewno sięgnę jeszcze po Nicole 026 a z ciekawości wypróbuję pewnie inny zapach, a do wyboru mamy na prawdę sporą listę.

Ze swojej strony bardzo dziękuję Klubowi Nicole za możliwość przetestowania kosmetyku.


Na koniec mała galeria: