SalonPlex od Syoss - szampon oraz odżywka

Syoss opracował nową gamę produktów o nazwie SALONPLEX - stworzoną na potrzeby pielęgnacji włosów  uszkodzonych przez farbowanie, prostowanie i inne zabiegi stylizacyjne.


W skład serii wchodzą:
  • SalonPlex Hair Reconstruction 01 - szampon do włosów;
  • SalonPlex Hair Reconstruction 02 - odżywka do włosów;
  • SalonPlex Hair Reconstruction 03 - serum do włosów.



SalonPlex był testowany i współtworzony przez fryzjerów, którzy na włosach znają się jak nikt inny. Produkty  oparte są o technologię KeraLipid - czyli  lipidy oraz keratynę (które wzmacniają i odbudowują strukturę włosa).


Obecnie stosuję szampon oraz odżywkę SalonPlex. Ponieważ codziennie myję włosy, efekty są widoczne bardzo szybko - po 3-5 myciach. Szampon jest wydajny - dla mnie starcza na prawie 3 tygodnie a mam włosy już do pasa.
Szampon bardzo dobrze się pieni, zmiękcza włosy, już po jego spłukaniu czuć, że włosy są gładkie. Odżywkę stosuję przy każdym myciu, bo moje włosy bardzo się puszą i bez użycia odżywki, wyglądają na wysuszone.


Duet - szampon i odżywka sprawia, że włosy są gładkie i lśniące, co nie jest prostą sprawą, przy codziennym suszeniu suszarką, częstym rozjaśnianiu, farbowaniu itd.


W przeciwieństwie do kosmetyków, z którymi zetknęłam się w salonach fryzjerskich, mam wrażenie że kosmetyki z Syoss nie obciążają włosów. Pewnie nieraz Wasze włosy doświadczyły u fryzjera ciężkich olejków czy średniej klasy jedwabiu.


Szampon i odżywka spełniły moje oczekiwania, dlatego mam w planie zakup serum, żeby przekonać się jaki będzie efekt podczas stosowania całej serii. Szczerze polecam, szczególnie platynowym blondynkom, gdyż nasze włosy czasami muszą trochę wycierpieć.


Obecnie cena w Rossmannie 9,99zł/szampon 500ml lub odżywka 500ml.



Odżywka Syoss SalonPlex

Szampon Syoss SalonPlex

Odzywka i szampon Syoss SalonPlex

Szampon i odżywka Syoss SalonPlex